Arshezaman


Arshezaman


شکوائیه

 

 امشب غم بسیار دارد این دلم 

 

گویند دل بیمار دارد این دلم

 

طبیب را گویید درد من چاره کند

 

طبیب را گویید فکر من بیچاره کند 

 

من که درد خود ندانم چه رسد درمان را

 

جگرم می سوزد درآورده ز دهانم جان را

 

آتش گرفتم من از این رسوائی

 

آه خدای من اینجایی تو کجایی

 

جانم به لب آمد بار الها

 

به طرب آمد بار الها

 

ناگهان به حرف آمد چه خواهی

 

خسته نشدی از این همه شکوایی

 

بس است دیگر چه نالانی تو در شعر

 

چه می دانی چه می خواهی تو از شعر

 

توکل کن به من همین جایم 

 

همان جایم همه جایم چه گویی

 

چه می خواهی چه نویسی چه جویی

 

گرچه اگر صبر کنی پیر و ایوب شوی

 

همچون آرام شوی بنده ی یعقوب شوی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: جواد رضا زاده | تاريخ: چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |